Ahad, 13 November 2011

++minggu perpisahan !!!++

assalamulaikum
hey peeps ! ape khabar sume? sihat? minggu nie ialah minggu terakhir persekolahan... sedih nye nk tinggalkan kawan²... *sadisssss. bagi aku, minggu ni sangat berharga  bagi meluangkan masa bersama kawan². maklumlah kita akan berpisah meninggalkan skolah SKKGB. entah jumpa entah tidak jumpe kawan² slepas niee.

minggu ni juge, merupakn mnggu graduasi bg student thn 6, jd aku musti pegi directlha minggu nih......huahuahua...Aku jg trpilih mnerima hadiah:    

1.Terbaik Agama Islam   
2.Graduasi Tahun 6
3.Ujian Penilaian Kelas KAFA 

jdi aku harap minggu ni minggu yg paling sweet memory bagi aku kerana minggu akhir utk
meninggalkan warge skkgb.......

K, larhhh smpai dsini shje entry aku pde hari nieee.... (LULUS SLALUU).... bhahahahhaha !!!

thanx for reading this entry
PAPAI ....... <3 <3 <3 
see u again ...












Tiada ulasan:

Catat Ulasan